Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2012

Εκκρεμότητα ή μη?
Κι αναρωτιέμαι,τι είναι άραγε οι σχέσεις στην ζωή μας.
Ίσως είναι ευκαιριακές στιγμές ευτυχίας,ίσως όμως είναι και η κάλυψη ενός κενού που δεν
μπορέσαμε να κλείσουμε ποτέ.
Η απουσία ενός προσώπου,τα θέλω που δεν μπορέσαμε ποτέ να εκφράσουμε,ο καφές που δεν ήπιαμε... το τρένο που χάσαμε.
Κι όλα αυτά.όλες οι σκέψεις μου ..είναι ένας αδιάκοπος σουρεαλισμός.που δεν θα μπορέσω ποτέ να καταλάβω.
Κι εσύ τώρα ,που διαβάζεις τα λόγια μου .αναρωτιέσαι : << ξέρει αυτή τί γράφει>> , ή ,μήπως τα έχει χάσει λόγω της μοναξιάς της.
Και σου απαντώ.!
''Όχι είμαι καλά''! Είμαι εδώ και είμαι σαν εσένα.

Μία νέα με όνειρα και ελπίδες, που δεν ξέρει τί θέλει και φοβάται.! Φοβάται να αγαπήσει, να ανοιχτεί, να είναι ο εαυτός της.

Κι αυτό γιατί τα ατελείωτα κλισέ και προκαταλήψεις την έχουν κρατήσει πίσω.
Πίσω σ'έναν κόσμο ''Πουριτανό''.
Ενώ η ζωή είναι πουτάνα.

2 σχόλια:

  1. όταν το απαντήσεις ρε μπερλινάκι, αυτό το τι είναι οι σχέσεις στη ζωή μας, πέσμου κι εμένα γιατί εδώ και 4 μήνες αυτό αναρωτιέμαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπερλινάαακι :)
      δεν νομίζω να γίνει ποτέ αυτό...(με την αισιοδοξία,δεν το έχω).

      Διαγραφή